Головна

СТВОРЮЄМО  ІНФОРМАЦІЙНУ СИСТЕМУ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Основою інформатизації освітнього середовища є створення інформаційної системи освіти, яка включає в себе сукупність технічних, програмних, телекомунікаційних і методичних засобів, що дозволяють застосовувати в освітньому процесі інформаційно-комунікаційні технології, а також здійснювати збір, збереження та обробку  даних системи освіти.
Накопичена світова та українська практика впровадження інформаційних (і не тільки інформаційних) технологій показують, що впровадити в навчальному закладі щось «спущене зверху» і тим паче за державний рахунок цілком можливо, але  розраховувати  на подальше використання цього «впровадженого» не завжди доводиться. Тому єдиний спосіб досягти реального результату полягає в тому, щоб необхідність впровадження  й відповідно його шляхів і методів виходила, так би мовити, безпосередньо «зсередини» самого навчального закладу.
Для цього має бути створений ЄДИНИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПРОСТІР навчального закладу, що являє собою систему, в якій задіяні й на інформаційному рівні пов’язані між собою всі учасники навчального процесу.
Цей блог має на меті допомогти створити Єдиний  інформаційний простір, розробити та реалізувати програму інформатизації навчального закладу.

Критерії оцінювання успішності реалізації програми інформатизації навчального закладу:
  • готовність і здатність педагогів еффективно працювати в новому інформаційному середовищі та у змінних організаційних умовах (педагогічна ІКТ-компетентність педагогів);
  • зміни в рівнях співорганізованості учасників навчально-виховного процесу (зміни процесів, регламентів, процедур, роботи навчального закладу);
  • зміни в методах та організаційних формах роботи учнів, окреми педагогів та педколективу в цілому (поширення ІКТ-методов та організаційних форм навчальної роботи);
  • зміни у змісті й очікуваних результатах результатах навчальної роботи (формування в учнів уміння навчатися, готовності та здатності продуктивно працювати в команді, вирішувати завдання, взяті з реального життя);
  • зміни в управлінні  навчально-виховним та навчально-виробничим процесами (підтримка цих процесів засобами ІКТ, включаючи базы даних, автоматизований облік, сайт навчального закладу та ін.),
  • зміни у взаємодії з найближчим оточенням навчального закладу (розширення інформаційного простору).

Немає коментарів:

Дописати коментар